Skip to main content
xcvxcvxcv
English
Twitter
Facebook
YouTube
LinkedIn
UIL
UNESCO Institute for Lifelong Learning
Toggle navigation
The Institute
Mandate
Governing Board
History
Staff
Modalities
Programmes
Lifelong Learning Policies and Strategies
Lifelong learning policies
Observatory of Recognition, Validation and Accreditation
Learning cities
Adult Learning and Education
CONFINTEA Conference follow-up
Global Report on Adult Learning and Education
UNESCO Recommendation
Literacy and Basic Skills
Global Alliance for Literacy
Effective Literacy Practices Database (LitBase)
Action research
Partnerships
Major donors
Intergovernmental organizations
Non-governmental organizations
Partnering with UIL
Resources
Library
Publications catalogue
Journal: International Review of Education
Contact us
Alumni
Internships
Scholarships
Fellowships
Visiting researchers
Vacancies
Press
Foro temático paralelo 3-3(español) Aprendizaje mediante la tecnología para poblaciones saludables
rfzhrtfzrtz
Twitter
Facebook
YouTube
LinkedIn
Foro temático paralelo 3-3(español) Aprendizaje mediante la tecnología para poblaciones saludables
Author:
UNESCO Institute for Lifelong Learning
Video's language:
Spanish
Foro temático paralelo 3-3(español)
Aprendizaje mediante la tecnología para poblaciones saludables
Quinta Conferencia Internacional sobre Ciudades del Aprendizaje
Video's language:
Spanish
email
facebook
linkedin
twitter
google+
pinterest
Related Videos
1
2
3
4
5
6
7
8
9
next ›
last »
Mr Do Sunghun, Superintendent, Incheon Metropolitan City Office of Education
Mr Nam-Seok Ko, Mayor of Yeonsu, Republic of Korea
Mr Park Nam-choon, Mayor of Incheon Metropolitan City, Republic of Korea
Mr David Atchoarena, Director UNESCO Institute for Lifelong Learning
Ms Yoo Eun-hae, Deputy Prime Minister, Minister of Education, Republic of Korea
La Déclaration de Yeonsu (français) Cinquième Conférence internationale sur les villes apprenantes
Declaración de Yeonsu (español) Quinta Conferencia Internacional de Ciudades del Aprendizaje
Foro temático paralelo 3-2(español) Enfoques para la educación inclusiva en el aprendizaje para la salud
Foro temático paralelo 2-3 – La contribución de la educación para la ciudadanía mundial a la salud
Foro temático paralelo 2-2 – Fomentar estilos de vida saludables y trabajar en entornos urbanos
1
2
3
4
5
6
7
8
9
next ›
last »
All
UNESCO Global Network of Learning Cities